به گزارش اتاق خبر شرکت آساوین،  صادق توکلی مدیرعامل این شرکت بیان کرد: شرکت آسا نما سازه آسیا با برند تجاری آساوین به صورت تخصصی در حوزه مشاوره و اجرای مهندسی نما، پنجره‌های آلومینیومی یو  پی وی سی فعالیت می‌کند. درواقع شرکت ما هر آن چیزی که در ساختمان برای تامین نور طبیعی نیاز باشد را  مهندسی و اجرا می‌کند و در تمامی مراحل همراه مشتری است.

وی با اشاره به این که شرکت آساوین از دهه ۵۰ در صنعت در و پنجره شروع به کار کرده است، افزود: سال ۹۰ خط مجزا برای یو پی وی سی اجرا شد و از سال ۹۵ نیز وارد حوزه نماهای مدرن و سازه‌های شیشه‌ای شدیم. به کشورهایی چون عمان، عراق، ازبکستان صادرات داریم و مذاکراتی نیز با ارمنستان انجام داده‌ایم.

توکلی عنوان کرد: در آساوین به صورت مهندسی به کار نگاه می‌شود و مشاوره‌ها نیز به صورت تحلیل‌های منطقی که قابلیت اجرا داشته باشند، ارائه داده می‌شود. رویاهای مشتریان را به واقعیت تبدیل می‌کنیم و واقعیت را به مشتری می‌فروشیم. هدف و چشم‌انداز ما این است که رویاهای مشتریان را به واقعیت تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آساوین اظهار کرد: تجهیزات و دستگاه‌های ما از آخرین مدل‌های اروپایی و آلمانی است. درواقع از بهترین دستگاه‌هاد  در تولید محصولات استفاده می‌کنیم. دستگاه‌های ایرانی قدرت مورد نیز را ندارند و  اگر دستگاه‌های روز را وارد نکنیم از بازارهای جهانی عقب می‌افتیم که این امر همسو با چشم‌انداز آساوین در صادرات نیست. در ایران نیروی انسانی ارزانی وجود دارد و از نظر فنی نیز بسیار جلوتر هستیم اما بدون دستگاه به روز نمی‌توان کار را تمیز درآورد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیروی انسانی ماهر کار نهایی را تمیز درمی‌آورد که این امر زمان تولید را بیشتر می‌کند که در نهایت باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود، بنابراین بازار رقابتی از بین می‌رود. این در حالی است که رقبای ما در کشورهای دیگر محصولات خود را با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها تولید می‌کنند. وقتی زمان تولید کاهش می‌یابد، محصول با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شود.