به گزارش اتاق خبر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، با همکاری مشترک شرکت بیمه ما، بنیاد هنرمندان مهرآفرین واستارتاپ هزاره سوم در کارخانه نوآوری آمپر کلید خورد.

در ائین رونمایی طرح بیمه بازنشستگی انفرادی هفت رخ که باحضور پرویز کرمی، مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر، ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه ما ، محسن زارع‌اشکذری مدیر عامل بنیاد هنرمندان مهرآفرین و محمد حسین لطیفی رئیس هیات مدیره این بنیاد با محوریت خدمات‌دهی در کلیه امور بیمه‌ای به جامعه هنرمندان در محل کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر برگزار شد.

استارتاپ هزاره سوم با راه اندازی سامانه یکپارچه « هفت رخ  »تلاش کرده به طراحی و ارائه محصولات تخصصی بیمه‌ای و خدمات ارزش افزوده، ویژه هنرمندان با همکاری اهالی هنر بپردازد. مشاوره و راهنمایی در انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر در خصوص صدور انواع بیمه‌های زندگی (عمر، سرمایه‌گذاری، بازنشستگی و مستمری)، صدور بیمه نامه های خودرو (ثالث و بدنه)، آتش‌سوزی، مسئولیت، بیمه‌های مسافرتی،  تجهیزات الکترونیکی وثبت و ارزیابی خسارتهای درمان و خدمات اعتباری  و … از جمله خدماتی است که پلتفرم  «هفت رخ » به هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه هنر ارائه می‌دهد.

در این نشست، پرویز کرمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه نوآوری آمپر  توضیحاتی در خصوص دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه آمپر در حوزه نواوری های اجتماعی و  استارتاپ‌های مستقر در شتاب‌دهنده‌های آمپر(شتاب‌دهنده آمپر چنج) و (شتابدهنده آمپر درایو ) در حوزه های فناوری در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ رایزکو ارائه داد.

بهروز کشاورز، مدیر شتاب دهنده ی آمپر چنج و مهدی محمدی  هم بنیانگذار استارتاپ هزاره سوم، از راه اندازی سامانه هفت رخ با هدف ارائه خدمات به  جامعه هنرمندان کشور و هواداران هنر با استفاده از زیر ساختهای فناوری و نوآوری ارائه شده توسط مجموعه آمپرخبر دادند. این سامانه ضمن تجمیع خدمات در حوزه بیمه و صندوق بازنشستگی انفرادی ،کل خدمات اعتباری و معیشتی ، خدمات بانکداری باز و خدمات بنیاد هنرمندان را در اختیار کلیه اعضا بنیاد قرار خواهد داد.

طرح بازنشستگی انفرادی هفت رخ با تجمیع خدمات بیمه ای در یک طرح نوآورانه ارائه شد، که در نوع خود بی نظیر است .در این طرح ضمن برخورداری از پکیج  کامل بیمه ای معضل بیمه های بازنشستکی اعضا مرتفع شده است. همچنین در این طرح، بیش از ۳۰ بیماری خاص ، بیمه های درمان ، بیمه عمر ، بیمه حوادث ، بیمه درمان تکمیلی از جمله خدمات این طرح میباشد که‌کاملا به صورت انلاین ثبت نام اعضا و ارایه خدمات را ارایه خواهد داد.

در این نشست تفاهم نامه ارائه و اعطای تسهیلات طرح مهر ما بیمه ما با همکاری  بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد و هزاره سوم  منعقد شد. در انتهای این مراسم تعدادی از هنرمندان به نمایندگی از اعضای این بنیاد پیشنهادات و مطالبات خود از طرح بیمه هفت رخ را مطرح کردند.