جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر خسرویان، معاونان و مسئولین دانشگاه، همچنین رؤسای دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور دوشنبه، ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر دانشگاه فنی حرفه ای، نشست شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، رؤسای استانی و مهمانان، دوشنبه، ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی برگزار شد.

در بخش صبحگاهی نشست شورا، هر یک از معاونین و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه مطالب مرتبط با حوزه کاری و نقطه‌نظرات خود را ارائه دادند و به طرح موضوعات مهم و کلیدی پرداختند.

در بخش عصرگاهی نشست، رؤسای دانشگاه‎‌های فنی و حرفه‌ای استان‌ها ضمن ارائه گزارش عملکرد سالانه به صورت خلاصه، دیدگاه‌ها و مسائل مراکز تابع استان خود را مطرح کردند و در خصوص ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و امکان تعاملات جدید با بخش‌های مختلف استان‌ها از جمله صنایع موجود به بحث و گفت‌وگو پرداختند و خواستار ارائه طریق شدند.

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه ضمن استماع سخنان و موارد مطرح‌شده رهنمود‌ها و راهکارهای عملی و اجرایی در راستای حل و فصل امور را ارائه دادند.

پایان‌بخش نشست شورا، جمع‌بندی مطالب و ارائه نکات کلیدی توسط رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بود.

گفتنی است دکتر محسن مینا، معاون دادستان تهران و قاضی برجسته کارکنان دولت، دکتر سپهری‌کیا، معاون حقوقی، پیشگیری و پژوهش دیوان عدالت اداری و دکتر عابدین، مدیرکل آموزش و پژوهش دیوان عدالت اداری مهمان و سخنران نشست شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای بودند.