رییس صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه جمعی از مدیران ، ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های این شرکت‌ها قرار گرفت. 

 

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان به همراه جمعی از مدیران صندوق نوآوری صبح امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ضمن نشست با اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی هشتگرد از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک بازدید کرد.

این بازدید با هدف گفت‌وگوی رودررو، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این شهرک انجام شد.

 

 

در جریان این برنامه، از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که به همت شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده است، شرکت بهینه وزین (مهگل) با محصول دانش‌بنیان مارگارین با ویژگی کاهنده کلسترول و تری‌گلیسیرید خون همچنین تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن، شرکت همراه پوشش با محصول دانش‌بنیان طراحی سیستم کنترل مهار شن در چاه‌های نفت و گاز، شرکت الکترونیک افزار آزما با محصول دانش‌بنیان کنتورهای دیجیتال، شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه با محصول دانش‌بنیان دستگاه کنترل‌کننده موقعیت شیر کنترلی بازدید شد.

 

 

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت‌وگو با مدیران عامل و مسئولان این شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات و پیگیری درخواست‌های این شرکت‌ها را صادر کرد.

 

 

شهرک صنعتی هشتگرد با وسعتی بالغ بر ۲۵۰ هکتار، در فاصله‌ ۹۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد. این شهرک با دارا بودن ۱۵۰ واحد صنعتی، زمینه اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر را فراهم کرده است. در این شهرک، ۲۰ شرکت دانش‌بنیان مشغول فعالیت هستند.

 

منبع: پایگاه خبری صندوق نوآوری و شکوفایی