به گزارش اتاق خبر دانشگاه تهران، مراسم تجلیل از دانشجویان مقام آور نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشگاه تهران، و همچنین مقام آوران جام رمضان دانشجویان و کارکنان دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان دانشگاه تهران در این دانشکده برگزار شد.

این مراسم در تاریخ دوشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲:۳۰در دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان با حضور ریاست محترم دانشکده و همچنین معاون محترم دانشجویی و فرهنگی و مدیر کل محترم تربیت بدنی دانشگاه در سالن همایش مرحوم دکتر بهبهانی با حضور دانشجویان و کارکنان ورزشکار این دانشکده برگزار گردید.

در این تجلیل از زحمات و تلاش های یکساله ورزشکاران دانشجو قدردانی به عمل آمد. در ادامه برنامه نیز از جناب آقای محمد مظفر به پاس کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم ملی فوتبال پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ تایلند تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم، دکتر نوری مدیرکل تربیت بدنی ضمن بازدید از مجموعه‌های ورزشی، پیشنهاد طرح دهکده ورزش را در دانشکده داشتند که ضمن استقبال ریاست محترم این دانشکده مقرر شد؛ با همکاری بخش خصوصی نسبت به اجرایی شدن طرح اقدام شود. همچنین مقرر شد نخستین جلسه هماهنگی و سه جانبه با حضور نماینده سرمایه گذار، اداره کل تربیت بدنی و دانشکده، در محل اداره کل برگزار شود.