به گزارش اتاق خبر شرکت بهین فردا، معصومه دهقانی سرپرست وصول مطالبات این شرکت اظهار کرد: شرکت بهین فردا یکی از زیرمجموعه‌های بانک آینده است که پروژه ایران کارت را انجام می‌دهد. همچنین باشگاه مشتریان بانک آینده و باشگاه مشتریان دارندگان ایران کارت نیز در شرکت بهین فردا انجام می‌شود.

وی در خصوص خدماتی که ایران کارت ارائه می‌دهد، بیان کرد: با یک سری از کسب و کارها قرارداد می‌بندیم و در ازای معرفی این کسب و کارها به دارندگان ایران کارت (اعضای باشگاه مشتریان) آنها را به سوی خرید از این کسب و کارها هدایت می‌کنیم. مشتریان می‌توانند در عین خرید کردن از تخفیف‌ها نیز لذت ببرند.

دهقانی افزود: کارتها در چهار سطح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم صادر می‌شود و بانک آینده برای هر سطح از ایران کارت درصدی تخفیف در نظر گرفته است، کارت آبی ۰.۷۵ درصد، کارت نقره‌ای یک درصد، کارت طلایی ۱.۲۵ و کارت پلاتینیوم ۱.۵ درصد که بالاترین سطح تخفیف به شمار می‌رود. همچنین بسته به اصناف مختلف طرف قرارداد، میزان تخفیف متفاوت است.

سرپرست وصول مطالبات شرکت بهین فردا گفت: دارندگان کارت نیز با سیستم مشابه کارت‌ها از سطح آبی تا پلاتینیوم تقسیم‌بندی می‌شوند، امتیاز دوره‌ای دریافت می‌کنند. دارندگان ایران کارت می‌توانند براساس امتیاز موجودی، امتیاز خرید و تراکنشی که انجام می‌دهند سطوح خود را ارتقا دهند.