به گزارش اتاق خبر پلتفرم لنوس، سمیرا مرزبان یکی از اعضای موسسه فرهنگی و هنری هنرآفرینان شار بیان کرد: مجموعه محصولی به نام پلتفرم لنوس دارد که ابزاری برای انتشار محتوا و فلیپ بوک است. کاربران می‌توانند  انواع محتوا در قالب کاتالوگ، بروشور، مجله، کتاب، گزارش عمکلرد و بولتن خبری را در لنوس آپلود کنند.

وی افزود: پس از آپلود فایل ۴۲ ویژگی کاربردی به محتوا اضافه می‌شود، یک لینک کوتاه به کاربر داده می‌شود که در هر سایت و شبکه اجتماعی قابل انتشار است. پلتفرم لنوس علاوه بر انتشار محتوا به صورت فلیپ بوک یا کاتالوگ دیجیتالی، امکان گزارش‌گیری، جمع‌آوری لید و دریافت بازخورد را فراهم می‌کند.

مرزبان با اشاره به این که لنوس محتوای تعاملی ایجاد می‌کند، عنوان کرد: کاربران می‌توانند روی یک فایل PDF انواع فایل از جمله ویدئو، پادکست، انیمیشن و تصاویر سه‌بعدی را داشته باشند و یک کاتالوگ دیجیتالی ایجاد کنند.

وی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی گفت: چنین رویدادهایی فرصت مناسبی برای شبکه‌سازی هستند. هر محصولی اگر بهترین محصول دنیا نیز باشد اگر به خوبی ارائه نشود، گویی که در جعبه در بسته‌ای باقی مانده است. این نمایشگاه باعث شده که محصولات حوزه رسانه و روابط عمومی به صورت مستقیم به فعالان این حوزه‌ها معرفی و عرضه شوند. این امر زنجیره تامین که تولید محصول و رفع نیاز را تکمیل می‌کند.

موسسه فرهنگی و هنری هنرآفرینان شار فعالیت خود را در عرصه طراحی، چاپ، عکاسی و برگزاری همایش و نمایشگاه شروع کرد و در ادامه فعالیت‌های خود را در زمینه طراحی، چاپ، عکاسی و مستند صنعتی متمرکز بر تولید محتوا آغاز کرد.

در دنیای امروز انواع محتواها از جمله کاتالوگ، بروشور، کتاب، مجله و انواع محتواهای آموزشی در قالب فایل‌های PDF، دیگر نمی‌تواند مخاطب را جذب کند، تلاش‌های بازاریابی و فروش را تقویت کرده و یا اجازه گزارش و تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا را بدهد.

فلیپ بوک‌های (صفحات دیجیتالی تعاملی قابل تورق) ایجاد شده توسط پلتفورم لنوس، تمام این کارها را خیلی بیشتر و بهتر انجام می‌دهد. PDFها اگر تبدیل به صفحات دیجیتالی قابل تورق شوند کل ماجرا رنگ دیگری به خود می‌گیرد و ابزاری مفید و کاربردی‌تر در راستای ارائه و نمایش گیرا، بازاریابی و فروش فراهم خواهد شد.