به گزارش اتاق خبر شرکت فاطر،  مجید کریمی مدیر فروش شرکت فاطر گفت:  این شرکت دانش بنیان قریب به ۲۰ سال در بازار آی تی و کامپیوتر فعالیت دارد. در ابتدا واردکننده قطعات بودیم، پس از افزایش نرخ ارز به این نتیجه رسیدیم که کالا تولید کنیم تا با قیمت کمتر به دست مصرف کننده برسد. در حال حاضر کیس، پاور، کیبورد، موس و مانیتور تولید می کنیم.

وی افزود: جدیدترین محصول شرکت فاطر مادربرد است که اولین مادربرد ایرانی به شمار می رود. بدین تریبت برند فاطر نیز در کنار برندهای ایسوس، گیگا و… انحصار تولید مادر برد را دارد. این موفقیت با تکیه بر  توان دانشجویان دانشگاه شریف و خواجه نصیر انجام شده است. محصول بعدی ما ال این وان یا کامپیوتر بدون کیس است که تا یک ماه دیگر وارد بازار می شود.

مدیر فروش شرکت فاطر بیان کرد:هدف اصلی ما جلب رضایت مشتری و مصرف کننده است و قصد داریم ثابت کنیم که امکان تولید کالای ایرانی با کیفیت وجود دارد. در همین راستا شرکت فاطر سیاست های خاصی را در خصوص خدمات فروش دارد: در صورت بروز مشکل در محصولات ما در جا و بدون قید و شرط کالا را تعویض می کنیم.  اگر مشتری محصولی از فاطر در هر جایی از ایران خریداری کرده و به هر دلیلی قصد تعویض یا مرجوع آن را داشته باشد تنها کافی است با شرکت تماس بگیرد، عین وجه پرداختی را شرکت به مشتری عودت می دهد.