به گزارش اتاق خبر ویکست، کیمیا صادقی کارشناس روابط عمومی این مجموعه عنوان کرد: ویکست یک شتاب‌دهنده تولید محتواست که در ۶ حوزه تبلیغات، انیمیشن، فیلم و سریال، زیرساخت‌های استودیویی، تولید محتوا، استراتژی و کمپین و خرید رسانه فعالیت می‌کند.

وی افزود: در ویکست زنجیره‌ای ارزشی از خدمات محتوایی تشکیل شده تا تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان در زمینه تولید محتوا بدون برون‌سپاری ارائه شود. در حال حاضر حدود ۱۴۰ خدمت به مشتریان ارائه می‌شود  که تمامی مراحل آن در ویکست انجام می‌گیرد.

کارشناس روابط عمومی ویکست در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی اتفاق خوبی است. خدماتی در این نمایشگاه معرفی  شدند که نشان می‌دهد نهادها و سازمان‌ها به رسانه نیز اهمیت می‌دهند. رسانه نقش مهمی در جامعه دارد و ایده‌پروری در این حوزه امری مهم به شمار می‌رود.

ویکست یک هاب محتوای فارسی است که در آن تمامی زنجیره پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید صنعت محتوا برای هم‌افزایی هر چه بیشتر گرد هم آمده‌اند. این مجموعه علاوه بر ایجاد یک پلتفرم پایدار برای خدمات محتوایی، خدمات شتابدهی تخصصی نیز برای فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فراهم کرده است.