به گزارش اتاق خبر سیگما، احمدی یکی از اعضای شرکت سیگما بیان کرد: سیگما شرکتی دانش‌بنیان با ۱۹ سال سابقه کار است که دو محصول عمده آن پورتال‌‌های سازمانی و خدمات رایانش ابری است. هر دو محصول دانش‌بنیان  و از امن‌ترین محصولات موجود در کشور به شمار می‌روند.

وی افزود: پورتال سازمانی و خدمات رایانش ابری سیگما سابقه هک ندارند. همان طور که می‌دانید هک سایت یکی از مشکلات بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌هاست. با افتخار اعلام می‌کنیم که در ۱۹ سال همکاری سیگما با شرکت‌های حساس و مهم، هیچگونه هکی رخ نداده است.

احمدی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: در نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه سران مجلس اکو شرکت کردیم، فضای نمایشگاه‌ها نسبت به قبل تغییر کرده و ضعیف‌تر شده است. شرکت‌های دانش‌بنیان برای دیده شدن به همت سازمان‌هایی مانند صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک فناوری و اطلاعات و حتی دولت نیازمندند. نمایشگاه‌ها بستری مناسب برای معرفی هستند چراکه امکان بازدید سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشتریان فراهم شده است. از سوی دیگر شرکت‌کنندگان می‌توانند به شبکه‌سازی بپردازند.

شرکت توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سیگما، یک شرکت دانش‌بنیان و معتبر در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است. این شرکت رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات را دارد و بانک‌هایی مانند آینده، سامان، کشاورزی و سازمان ملی استاندارد، سازمان ملی محیط‌زیست از مشتریان این شرکت به شمار می‌روند. ینده