به گزارش اتاق خبر ارمغان راه طلایی،  هاشمی یکی از اعضای این مجموعه اظهار کرد: شرکت ارمغان راه طلایی، یک هولدینگ مخابراتی است که در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. در حوزه سامانه‌های ارسال پیامک، اپراتور ۵۰۰۰۴ و ۵۰۰۰۲  را داریم و شریک تجاری شرکت ارتباطات سیار ایران یعنی همراه اول، ایرانسل و سایر اپرارتورها هستیم. در زمینه سامانه پیامکی به سازمان‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهیم .

وی افزود: خدمات زیرساختی تحت عنوان دیتا سنتر مرکز داده، سرور کو لوکیشن و سرور مجازی ارائه داده می‌شود. گفتنی است اتاق سرورها در محل شرکت قرار دارد. همچنین یک پلتفرم پخش زنده با مجوز ساترا  داریم که خدمات پخش زنده محتواهای مختلف تحت عنوان تلوزیون‌های اینترنتی را به شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهیم.

هاشمی در خصوص حضور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق اظهار کرد: چنین نمایشگاه‌هایی تاثیر خوبی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا دارند. در حال حاضر اگر از کسب و کارها حمایت نشود، شکست می‌خورند، البته حمایت‌ها باید به شکل‌های مختلف باشد و تسهیلات مادی و معنوی به شرکت‌ها ارائه داده شود.

شرکت دانش‌بنیان ارمغان راه طلایی در حال حاضر در حوزه تصدی قرار دادن اطلاعات و محتوای دیداری، شنیداری، نوشتاری فعالیت دارد. انجام امور انفورماتیکی، فعالیت در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای اطلاع‌رسانی، سیستم‌های ویژه رایانه‌ای و ارائه خدمات پشتیبانی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رایانه‌ای از دیگر فعالیت‌های این شرکت  است.