اختتامیه مسابقات فوتسال آقایان و داژبال بانوان به مناسبت گرامیداشت استاد محمدکریم فضلی ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مجموعه پاس سپه با حضور نائب رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید.
به گزارش اتاق خبر گروه صنعتی گلرنگ؛ اولین دوره مسابقات یادواره استاد محمدکریم فضلی که از ۳ خرداد ماه آغاز شده بود، با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و فینال فوتسال به ایستگاه پایانی رسید. در خاتمه این دوره از مسابقات که با حضور ۱۶ تیم فوتسال و ۹ تیم داژبال برگزار شد؛ تیم گروه صنعتی گلرنگ در رشته فوتسال به رتبه نخست دست یافت و تیم‌های اُکالا و افق کورش نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در رشته داژبال تیم هایپرفامیلی به رتبه نخست و تیم‌های افق کورش و پدیده شیمی قرن به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
نائب رئیس هیات مدیره گروه صنعتی گلرنگ ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات اظهار داشت: واقعیت این است که برنده، همه همکاران عزیز ما هستند که در گروه صنعتی گلرنگ زیر یک پرچم و تحت عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم تلاش می‌کنند.
سزاوار ذاکریان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری مسابقات بر پایه اخلاق‌مداری افزود: روابط همکاران عزیز شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بسیار دوستانه بود و امیدوارم که این دوستی‌ها و صمیمیت‌ها همیشه در کنار شما و در کنار خانواده‌های گرامی مستدام باشد. به امید برنامه‌های بسیار جذاب‌ آتی که به امید خدا در آکادمی ورزش برای همه همکاران در گروه صنعتی گلرنگ و در سراسر کشور پیشبینی شده است.
مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی پیشین در رشته‌های گوناگون توسط گروه صنعتی گلرنگ و قدردانی از حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت استاد محمدکریم فضلی، بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ، برگزار گردید و عبارت “اولین دوره” را به همین دلیل به این مسابقات اضافه کردیم. آرزو میکنم در مسابقات آینده بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی و مسابقات درون سازمانی با تمام توان و انرژی حضور پیدا کنیم.
در پایان این مراسم از تیم‌های اول، دوم و سوم هر رشته، بازیکنان برتر و همچنین تمامی دست‌اندرکاران با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.