مرکز اطلاع رسانی پتروشیمی تبریز از مهندس احدیان سرپرست آموزش پتروشیمی تبریز جویای زمینه فعالیتهای واحد آموزش و نحوه استفاده کارکنان از خدمات واحد آموزش شد.

سرپرست آموزش پتروشیمی تبریز گفت: واحد آموزش در راستای رسالت سازمانی خود و با هدف تامین شایستگی و ارتقای دانش، آگاهی و مهارتهای مورد نیاز شغل برای انجام وظایف محوله به کارکنان در جهت نیل به اهداف سازمانی از طریق آموزشهای کلاسیک حضوری و غیر حضوری، خودآموزی و استاد – شاگردی فعالیت می نماید و این آموزشها به صورت مستمر با ورود فناوری های نوین، ایجاد واحد های سازمانی جدید، تغییرات شرح وظایف کارکنان یا امور محوله واحدهای سازمانی، الزامات درون/برون سازمانی به روز رسانی می شود.

احدیان گفت:واحدهای سازمانی جهت برطرف نمودن مشکلات فرایندی و مهارتی کارکنان خود، می توانند نسبت به تکمیل و ارائه «فرم درخواست نیاز آموزشی خاص» اقدام نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با همکاری «واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات» در بخش «پتروشیمی منِ» صفحه اینترانت، بخش «آموزش» ایجاد کرده ایم که هر کدام از کارکنان می توانند سوابق آموزشی خود و زمان اجرای دوره های آموزشی را مشاهده کنند و همچنین از فایلهای آموزشی بارگذاری شده نیز استفاده نمایند. امکانات متعددی برای این بخش درحال طراحی می باشد که پس از تکمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست آموزش پتروشیمی تبریز در خصوص آموزش نیروهای جدیدالاستخدام گفت: با توجه به جذب ۱۳۴ نفر از طریق فراخوان عمومی و شروع بکار آنان از ۱۹ فرودین سال جاری، آموزشهای بدو استخدام شامل آموزشهای عمومی، HSE و آموزشهای تخصصی به تفکیک برای گروه های «شیمی، مکانیک، برق و ابزار دقیق و …» با همکاری مدرسان شرکتی آغاز شده است که تا اواخر خرداد ماه ادامه خواهد داشت.