مدیر جذب و استعدادیابی هایپراستار گفت: امکان دوره کارآموزی و جذب دانشجویان توانمند در هایپراستار فراهم شده است.

محمدحسین فرجام مدیر جذب و استعدادیابی هایپراستار در گفتگو با خبرنگار نیوزروم با اشاره به این که هدف اصلی هایپراستار از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه تهران کمک به دانشجویان برای آشنایی بیشتر با فرایندهای کسب و کار است، بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا دانشجویان از نزدیک با فرایندهای بازار کار آشنا شوند و دیدشان در این خصوص را باز کند تا پس از فارغ التحصیلی با شرایط بهتری و راحت تری در بازار کار رو به رو شوند. بدین ترتیب دانشجویان برندها را می شناسند و شناخت بهتری در خصوص نحوه عملکرد کسب و کارها به دست آورند.

وی افزود: از دیگر اهداف هایپراستار برای حضور در این نمایشگاه، جذب و به کارگیری دانشجویانی است که پتانسیل، استعداد و توانمندی مورد نیاز ما را دارند. تمامی موقعیت های شغلی که در آنها به نیرو و افراد توانمند نیاز داریم را در این نمایشگاه ارائه داده ایم. امسال به صورت مجزا و مستقل در نمایشگاه کار دانشگاه تهران شرکت کردیم تا با تمرکز بیشتری به جذب نیرو بپردازیم.
مدیر جذب و استعدادیابی هایپراستار اظهار کرد: هایپراستار در دوره های قبلی نمایشگاه کار دانشگاه تهران با چند شرکت دیگر اتحادی برای جوانان ایجاد کرده بودیم و برای آنها دوره کارآموزی ارائه می دادیم تا بتوانند وارد حوزه های مختلف شوند و دید کلی از بازار کار پیدا کنند و در نهایت جذب شرکت با سازمان شوند.
فرجام در خصوص اهمیت تحصیلات مشابه کارجو با حوزه تخصصی شغلی وی گفت: وقتی دانشجو وارد حوزه کار می شود، با فضای بسیار بزرگی مواجه می شود که امکان تغییر در حوزه کاری را فراهم می کند و فرد علاقه مندی های جدید پیدا می کند. کارجو یکی دو سال پس از ورود به بازار کار درمی یابد که به حوزه های دیگر نیز علاقه مند است، بدین ترتیب فرصت فعالیت در چند حوزه برای فرد ایجاد می شود.  در نمایشگاه کار دانشگاه تهران نوعی بازی اجرا کردیم که یک سری چالش ها در قالب آن مطرح می شود، علاقه مندان می توانستند با اسکن یک کیو آر کد آن را انجام دهند. افراد برتری که به سوالات بیشتری پاسخ دهند وارد پروسه کارآموزی هایپراستار می شوند، یک سری آموزش می بینند، با کسب و کار اشنا می شوند و فرصت جذب هم برای انها فراهم می شود.
وی افزود: استقبال خوبی از نمایشگاه امسال شده و هایپراستار نیز سعی کرده فعالیت های خوب و جالبی را ارائه کرده تا افراد بیشتری را جذب کنیم.
انتهای پیام/